Pon.-Sob.: 9.00 – 21.00 | Niedz.: 10.00 – 20.00
To jest przykładowa strona. Strony są inne niż wpisy na blogu, ponieważ nie tylko znajdują się zawsze w jednym miejscu, ale także pojawiają się w menu witryny (w większości motywów). Większość użytkowników zaczyna od strony z informacjami o sobie, która zapozna ich przed odwiedzającymi witrynę. Taka strona może zawierać na przykład taki tekst:
Cześć! Za dnia jestem kurierem rowerowym, nocą próbuję swoich sił w aktorstwie, a to jest moja witryna. Mieszkam w Krakowie, mam wspaniałego psa który wabi się Reks i lubię piña coladę (oraz spacery, gdy pada deszcz).
…albo coś takiego:
Firma XYZ Doohickey została założona w 1971 roku i od tamtej pory dostarcza społeczeństwu dobrej jakości gadżety. Znajdująca się w Gotham City XYZ zatrudnia ponad 2000 osób i robi niesamowite rzeczy dla społeczności Gotham.
Jako nowy użytkownik WordPressa, powinieneś przejść do swojego kokpitu aby usunąć tę stronę i stworzyć nowe z własną treścią. Dobrej zabawy!
-30% na drugą sztukę z wyprzedaży” – Przy zakupie dwóch sztuk klient otrzymuje 30% rabatu na drugą tańszą sztukę. Promocja dotyczy wyłączenie produktów SALE.
Ekstra 20% zniżki na wszystkie buty zimowe w CCC!
Ekstra 20% zniżki na wszystkie buty zimowe w CCC! Kupuj botki, trzewiki i kozaki, także z wyprzedaży z 20% rabatem przy zakupach za minimum 149 złotych. Tylko do 8 stycznia. A do tego trwa wyprzedaż obuwia aż do -50%. Regulamin promocji dostępny przy kasie i na ccc.eu
WYPRZEDAŻ W BIGSTAR DO -50% NA WYBRANY ASORTYMENT
Sale do -50% w salonach House wystartował! Znajdź zimowe niezbędniki i wiele więcej w extra cenach. Nie przegap 🔥
WYPRZEDAŻ DO -50% W CCC!
Wyprzedaż do –50% w CCC! Tysiące produktów w obniżonych cenach! Kupuj taniej buty i dodatki ulubionych i nowych marek! Oferta obowiązuje do 28 stycznia lub do wyczerpania zapasów. Kupuj w sklepach CCC, aplikacji i na ccc.eu.
ZWROT NA KARTĘ PODARUNKOWĄ 50 ZŁ ZA KAŻDE WYDANE 250 ZŁ W CCC
Zima nadchodzi, nie zwlekaj z wyborem ciepłych i wygodnych butów! Sprawdź nowe kolekcje dobrych marek i w świetnych cenach! Obecnie masz najszerszy wybór modeli, a dodatkowo do 6 grudnia mamy dla Ciebie prezent – do każdego zakupu powyżej 250 zł, dajemy Ci 50 zł na kartę podarunkową, którą wykorzystasz na swoje świąteczne zakupy w CCC i HalfPrice. Szczegóły w regulaminie promocji dostępnym przy kasie lub na ccc.eu
40% na wszystkie torby, plecaki i walizki dla Klubowiczów CCC!
Klubowiczu! Mamy dla Ciebie coś naprawdę wyjątkowego! -40% na wszystkie torebki, plecaki i walizki tylko do 6 grudnia. Zrób zakupy za minimum 119 zł i otrzymaj aż 40% rabatu na najmodniejsze torby. Nie jesteś jeszcze klubowiczem? Dołącz już dziś i skorzystaj z oferty ! Z CCC zawsze zyskujesz! Szczegóły w regulaminie promocji dostępnym przy kasie lub na ccc.eu
-40% NA DRUGĄ PARĘ SPODNI BIG STAR JEANS! Promocja dotyczy wszystkich dostępnych modeli spodni.
Rynek galerii handlowych dynamicznie ewoluuje, a przy tym jest coraz bardziej nasycony. Inwestorzy toczą zawziętą walkę o atrakcyjne lokalizacje w strategicznych punktach wielkich miast, mierząc się z wysoką konkurencyjnością. Sposób na wyróżnienie się i zbudowanie skutecznej oferty sprzedażowej znalazła Grupa Hosso, właściciel kilkunastu galerii handlowych, biurowców oraz inwestor odpowiedzialny na budowę parku rozrywki Hossoland w Brojcach w województwie zachodniopomorskim.
Wielki potencjał małych miast
Galerie należące do Grupy Hosso zlokalizowane są w Barlinku, Gryficach, Kołobrzegu, Policach, Świebodzinie, Białogardzie, Gubinie, Szczecinku, Złocieńcu, Drawsku Pomorskim i Świdwinie. Na etapie realizacji jest także galeria w Żarach. Wybór tych miejscowości jest nieprzypadkowy. Okazuje się, że mniejsze miasta mogą mieć duży potencjał. – W mniejszych miastach centra handlowe pełną bardzo ważną funkcję – społeczną. Rozbudowana oferta, którą proponujemy klientom, zamienia je w miejsca nie tylko zakupów, ale i rozrywki. To tutaj toczy się miejskie życie – mówi Karen Hovsepyan, wiceprezes Grupy Hosso. – Nasze przestrzenie sprzyjają celom zarówno prywatnym, jak i biznesowym – dodaje.
Lepsza dostępność
Założenia strategii rozwoju galerii handlowych Hosso i perspektywa rozbudowy całej sieci są zdeterminowane tendencjami w zachowaniu nabywców. Aktualnie konsumenci oczekują łatwej dostępności produktów i usług (a przede wszystkim znanych marek modowych).
– Dlatego właśnie koncentrujemy się na tym, aby harmonizować różne gałęzie handlu, usług, rozrywki i innych funkcji komercyjnych. Myślę, że naszym dużym atutem jest zdolność do skutecznego skupiania tych wszystkich opcji w małych, lokalnych galeriach – mówi Hrayr Hovsepyan, prezes Grupy Hosso.
Korzyści dla najemcówWszystko wskazuje na to, że koncept handlowy Grupy Hosso jest trafnym rozwiązaniem na lokalnym rynku. Przyciąga on uwagę nie tylko lokalnych społeczności, ale także najemców zainteresowanych zajmowaniem atrakcyjnych powierzchni handlowych. Wśród marek obecnych w centrach znajdują się zarówno międzynarodowe sieciówki, jak i lokalni przedsiębiorcy. Oferta jest mocno zróżnicowana, co szczególnie cieszy klientów, którzy w jednym miejscu chcą załatwić wiele spraw (zakupy w sklepach, formalności w punktach usługowych czy chwila relaksu w kawiarni).
Z perspektywą rozwoju
Grupa Hosso nieustannie się rozwija, wciąż poszukując nowych lokalizacji dla swoich galerii. Specjalizuje się w kreowaniu komfortowych stref sprzedażowych, w których biznes może prężnie się rozwijać i dostarczać mieszkańcom regionu tego, czego najbardziej potrzebują: wielofunkcyjnych i przyjaznych obiektów komercyjnych.
O nowej inwestycji Grupy Hosso – parku rozrywki Hossoland można dowiedzieć się więcej tutaj: facebook.com/Hossoland. Zapraszamy do śledzenia newsów.
Media o nas:
https://super.fm/wiadomosci/3569/wielkie-zakupy-w-malym-miescie
https://wszczecinie.pl/aktualnosci,grupa_hosso_kreuje_regionalny_rynek_turystyczny,id-42676.html
https://24kurier.pl/biuro-reklamy/reklama-komunikat-archiwum/hossoland-nieziemski-park-rozrywki/